Istnienie Klienta w cyberprzestrzeni
Doradzając Klientom w zakresie finansów i ryzyka, nie jesteśmuy w stanie zapomnieć co z punktu widzenia racjonalności działania Klienta, w tym także biznesowo, decyduje o skuteczności i efektywności funkcjonowania jego przedsiębiorstwa. Ponieważ zaś internet stał się w ostatnim czasie niezwylke ważnym narzędziem komunikacji każdego przedsiębiorstwa nie tylko z jego własnymi Klientami ale ze wszystkimi interesariuszami - po prostu ze wszystkimi, z którymi kontakt może być przedsiębiorstwu przydatny - zatem będziemy zwracali uwagę na drożność tego kanału u Klientów.
O ile nie będzie się to wiązało z bardzo wielkimi projektami - jesteśmy w stanie, przy stosunkowo ograniczonym budżecie, dość poważnie wesprzeć naszych Klientów w tej komunikacji wręcz produkując proste witryny.
W przypadku natomiast, gdy odpowiednie narzędzie będzie wymagało bardzo rozbudowanych interfejsów - wówczas nasze usługi możemy zaoferować w następujących obszarach:
- analiza relacji z interesariuszami i projektowanie funkcjonalności interfejsów
- specyfikacja biznesowa tychże (na potrzeby zapytania o ofertę)
- organizacja postępowania o udzielenie zamówienia do firmy softwareowej
- współpraca z firmą software'ową jako BPM projektu ze strony Klienta