Istnienie Klienta w cyberprzestrzeni

Doradzając Klientom w zakresie finansów i ryzyka, nie jesteśmuy w stanie zapomnieć co z punktu widzenia racjonalności działania Klienta, w tym także biznesowo, decyduje o skuteczności i efektywności funkcjonowania jego przedsiębiorstwa. Ponieważ zaś internet stał się w ostatnim czasie niezwylke ważnym narzędziem komunikacji każdego przedsiębiorstwa nie tylko z jego własnymi Klientami ale ze wszystkimi interesariuszami - po prostu ze wszystkimi, z którymi kontakt może być przedsiębiorstwu przydatny - zatem będziemy zwracali uwagę na drożność tego kanału u Klientów.

O ile nie będzie się to wiązało z bardzo wielkimi projektami - jesteśmy w stanie, przy stosunkowo ograniczonym budżecie, dość poważnie wesprzeć naszych Klientów w tej komunikacji wręcz produkując proste witryny.

W przypadku natomiast, gdy odpowiednie narzędzie będzie wymagało bardzo rozbudowanych interfejsów - wówczas nasze usługi możemy zaoferować w następujących obszarach:

  1. analiza relacji z interesariuszami i projektowanie funkcjonalności interfejsów
  2. specyfikacja biznesowa tychże (na potrzeby zapytania o ofertę)
  3. organizacja postępowania o udzielenie zamówienia do firmy softwareowej
  4. współpraca z firmą software'ową jako BPM projektu ze strony Klienta
Google Analytics Alternative