E-CFO a różni Klienci
Wieloletnie praktyczne biznesowe doświdczenia zgromadzone obecnie w E-CFO wynikały z:
- zajmowanych menedżerskich stanowisk w bankach o różnych profilach
- osobistej działalności w wielu radach nadzorczych (przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych),
- działalności doradczej kierowanej do różnego rodzaju podmiotów i osób.
Klientela wspomnianych banków to:
- osoby fizyczne,
- małe i duże przedsiębiorstwa
- małe, średnie, duże a nawet największe instytucje finansowe, w tym międzynarodowe,
- organizacje pozarządowe,
- jednostki samorządu terytorialnego.
Biorąc udział w bezpośredniej obsłudze największych Klientów oraz w ocenie ryzyka kredytowego wszystkich tych grup klientowskich posiedliśmy unikalną praktyczną wiedzę o wszelkich możliwych mechanizmach utrudniających przedsiębiorcom reralizację ich planów, jak również o skutecznych sposobach zabezpieczania się przed tymi trudnościami. Tysiące przypadków rozpatrywanych systematycznie w ramach posiedzeń bankowych komisji do spraw rezerw celowych oraz do spraw oceny portfeli i indywidualnych ekspozycji kredytowych to doświadczenie, jakiego nie jest w stanie posiąść żaden zespół konsultantów, czy naukowców.
Każdej z tych grup Klientów E-CFO ma do zaoferowania cały ten bagaż doświadczeń podbudowanych wiedzą finansową, matematyczną, ekonomiczną, księgową i rynkową. Dla każdej z tych grup ma inną, dedykowaną ofertę opisaną po krótce na kolejnych podstronach.
Czy to znaczy, że naszą specjalizacją są wszyscy Klienci? Czy taka specjalizacja jest w ogóle możliwa? Jest możliwa i jest wymagana od najwyższych urzędników bankowych, zwłaszcza zarządzających finansami i ryzykiem. Takie role pełnił skutecznie założyciel E-CFO. Ale gdy mówimy o specjalizacji E-CFO - to wracamy do kwestii filozofii: dla nas nie jest najważniejszy rozmiar ani forma prawna Klienta - najistotniejsze są jego pryncypia działania. Naszym celem jest wykorzystać czas efektywnie. Jesteśmy przekonani, że efektywne działanie wypływa z kierowania się Wartościami opisanymi w rozdziale Filozofia. Dlatego pierwszeństwo będziemy przyznawać tym Klientom, którzy kierują się podobnymi Wartościami w swoich działaniach.